![](https://foto1947.pl/wp-content/uploads/2022/04/Zdjecia-odziez-1024x683.jpg)
Używana odzież to coraz częściej rzeczy, które chętnie sprzedajemy. Mamy ku temu najróżniejsze powody, od chęci zarobienia na tym, czego i tak chcieliśmy się pozbyć, poprzez żal na myśl o wyrzucaniu starych, ale wciąż dobrych jakościowo ubrań, aż po ekologiczne podejście do życia. Sprzedaż i zainteresowanie naszymi ciuchami możemy trochę podkręcić i sprawić, że cały proces przebiegnie sprawniej.
Sprzedaż odzieży używanej
Kiedy decydujemy się wystawić nasze używane ubrania do sprzedaży, koniecznie pamiętajmy, żeby dokładnie je wszystkie przejrzeć. Jeśli mają one jakieś wady, na przykład dziury albo zabrudzenia, albo wystawimy je za rozsądnie niższą kwotę, albo w ogóle zrezygnujmy z ich sprzedaży. Róbmy to nie tylko w trosce o naszego potencjalnego klienta, ale także o naszą reputację. W końcu każdy będzie mógł potem napisać nam w komentarzach na FaceBooku czy pod naszym profilem w serwisie ogłoszeniowym, że sprzedajemy złej jakości towar za zbyt dużą cenę, a to zdecydowanie nie pomoże nam sprzedawać.
Dobre zdjęcia to podstawa
Oprócz tego, co wystawiamy, ważne jest też to, jak to zaprezentujemy. Zdjęcie robione słabej jakości aparatem, trzęsącą się ręką i w ciemnym pomieszczeniu zdecydowanie nie będzie przykuwało innych użytkowników, tak samo opis, w którym zawrzemy tylko enigmatyczną wiadomość „zapraszam do kontaktu”. Dobre zdjęcia to również klucz do wysokiego procentu sprzedaży według poradnika na branżowym portalu www.wysylkowa.pl. Ponadto nasze ogłoszenie musi przyciągać. Zadbaj o ładną estetykę zdjęcia, najlepiej na tle jasnej ściany w dobrze oświetlonym pokoju, a w opisie umieść wszystko to, co wydaje Cię się potrzebne, włącznie z wiekiem ubrania, jego stanem, producentem i oczywiście materiałem, z jakiego dana rzecz została wykonana.
Bądź cały czas w kontakcie z potencjalnymi kupującymi. To bardzo ważny element sprzedaży. Im dłużej zwlekasz z odpowiedzią, tym mniejsze są twoje szanse, że ktoś kupi twój przedmiot. Zainstaluj więc aplikację serwisu, na którym wystawiasz ubrania albo podziel się swoim numerem telefonu. Dzięki temu będziesz w stanie na bieżąco odpowiadać na pojawiające się pytania, a jeśli nie jesteś w stanie robić tego w określonych godzinach, umieść taką informację w ogłoszeniu. Dzięki temu żaden klient nie zdenerwuje się, że nie chcesz z nim porozmawiać i wykaże się większą cierpliwością, co zwiększy twoje szanse na sprzedaż.